Prezydent Miasta Ostrołęki ogłosił rozpoczęcie konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Wiktora Gomulickiego. Zgłoszenia można składać do 7 marca 2025 roku, co daje kandydatom odpowiedni czas na przygotowanie wymaganych dokumentów. W ogłoszeniu określone zostały również szczegółowe wymagania dotyczące wykształcenia, umiejętności oraz zakupu doświadczenia. Wśród oczekiwań znalazła się również znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie instytucji kultury oraz kompetencje w zakresie zarządzania i organizowania działalności bibliotecznej.
Kandydaci na to prestiżowe stanowisko mają do spełnienia wiele wymogów, w tym m.in. wykształcenie wyższe oraz co najmniej 10-letni staż pracy, w tym 5 letni na stanowiskach kierowniczych. Dodatkowo istotne jest posiadanie wiedzy na temat prawa dotyczącego funkcjonowania samorządowych instytucji kultury oraz dokumentacji dotyczącej organizacji i prowadzenia działalności kulturalnej. Wiele uwagi poświęcono także kompetencjom interpersonalnym i umiejętnościom w zakresie zarządzania projektami oraz pozyskiwania funduszy.
Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać m.in. życiorys, dokumenty potwierdzające wykształcenie oraz program realizacji zadań na stanowisku dyrektora. Oferty można składać w Punkcie Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Ostrołęki. Komisja konkursowa, powołana przez prezydenta, przeprowadzi nabór ofert i ogłosi wyniki na początku kwietnia 2025 roku. Osoby zainteresowane mogą również zapoznać się z dodatkowymi informacjami oraz regulacjami dotyczącymi funkcjonowania Miejskiej Biblioteki Publicznej w siedzibie instytucji po wcześniejszym umówieniu się na spotkanie.
Źródło: Urząd Miasta Ostrołęka
Oceń: Konkurs na stanowisko dyrektora Miejskiej Biblioteki Publicznej w Ostrołęce
Zobacz Także